شعرهای حسین شادمهر

غزل، ترانه، رباعی، دوبیتی، طنز، ... [ کانال تلگرام Shadmehraneh@ ]

شعرهای حسین شادمهر

غزل، ترانه، رباعی، دوبیتی، طنز، ... [ کانال تلگرام Shadmehraneh@ ]

شعرهای حسین شادمهر

کتاب شعر منتشر شده:
فرصت‌های ابری ، مجموعه دوبیتی
نشر مایا ، 1395
__________________

کانال‌های تلگرام:
*شادمهرانه https://t.me/shadmehraneh
*شادک https://t.me/shadmehraneh2
*شادشعر https://t.me/shadshear

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲ دی ۹۷، ۱۲:۲۱ - النگو نقره طرح طلا
    عالیه

پیوندهای روزانه

شعر طنز: مال تو، مال من!

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

تمام برو و بیا مال من

بریز و بپاش و صفا مال من


بیا عادلانه که قسمت کنیم
یکی مال تو، شصت تا مال من


امور طویله همه مال تو
مدیریت روستا مال من


جنوب پر از خاک ده مال تو

شمال خوش آب و هوا مال من


زن بیوه مش رجب مال تو

ولی دختر کدخدا مال من


بز پیر نر، پنج تا مال تو

یکی گاو گوساله‌زا مال من


الاغ دو پا لنگ تقدیم تو

همین اسب رقصنده پا مال من


همین جا تو گردشگری کن، بمان

سفرها به هر ناکجا مال من


ببین هر دوشان مال یک شرکت است

ژیان مال تو، زانتیا مال من


برایت همین سیکل هم کافی است

پز مدرک دکترا مال من


***
ژن خوب دارم از آنجا که من

هرآنچه که خوبی،لذا مال من!


«حسین شادمهر»

* منتشر شده در روزنامه اطلاعات، 1397/09/06

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
حسین شادمهر

نظرات  (۱)

۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۰۳ حسن مجیدیان
آفرین
جالب بود
پاسخ:
سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">